Ένα μήλο την ημέρα για βιταμίνες και… δίαιτα

Ένα μήλο την ημέρα για βιταμίνες και… δίαιτα

Πλούσιο σε βιταμίνες, φυτικές ίνες και μεταλλικά στοιχεία και… φθηνό σε θερμίδες, το μήλο «θωρακίζει» τον ανθρώπινο οργανισμό και αποτελεί μια εξαιρετική επιλογή για εκείνους που… προσέχουν την σιλουέτα τους.

Το μήλο έχει μόλις 50 – 80 θερμίδες και προσφέρει στον οργανισμό μας πολύτιμα στοιχεία, όπως ασβέστιο, σίδηρο, φωσφόρο, κάλιο, βιταμίνες C, Α, Β, Ε και Κ, φλαβονοειδή και φυτικές ίνες.

Με τις βιταμίνες και τις αντιοξειδωτικές ιδιότητές του, συμβάλλει στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος, υψώνοντας «ασπίδα» απέναντι στις ιώσεις. Με τις φυτικές ίνες που περιέχει, βελτιώνει την λειτουργία του πεπτικού συστήματος και συμβάλλει στην αντιμετώπιση της δυσκοιλιότητας.

Έρευνες έχουν δείξει ότι το μήλο ανήκει στις τροφές που βοηθούν στην ρύθμιση της χοληστερίνης και των επιπέδων σακχάρου στο αίμα.

Το μήλο περιέχει την ουσία κερκετίνη, που είναι πολύτιμη για τους πνεύμονες και β-καροτένιο, που είναι απαραίτητο στοιχείο για την καλή λειτουργία της όρασης. Επιπλέον, περιέχει βιταμίνες και στοιχεία που συμβάλλουν στην υγιεινή των δοντιών, προστατεύοντάς τα από την ουλίτιδα.

Οι διατροφολόγοι συνιστούν την κατανάλωση του μήλου με την φλούδα (αφού πρώτα πλυθεί καλά), στην οποία «κρύβονται» πολλές βιταμίνες και φυτικές ίνες.

Διαβάστε επίσης